PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah

  • masa pelepasan:2023-12-13 16:20:55
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:481
  • Penerangan pantas:

    Pailin,Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditengge

Kandungan artikel

Dalam kehidupan harian tertentu kita mempunyai pemahaman tertentu tentang panjang gelombang optik pengubah yang ditenggelamkan minyak.

Solusi bunyi pengubah jenis kering

PailinMelangkah proses pengubah jenis kering?

Kilang pengubah kuasa

PemburukApabila pembuat sampel pengubah kuasa dari tangki minyak kereta, selepas membuka penutup penutup gunakan penutup karet yang bersih dan kering ke minyak. Pada masa yang sama, tekan paip cabang dengan ibu jari anda,PailinDiagram struktur pengubah jenis kering, dan lepaskan ibu jari anda untuk memasukkan minyak ke dalam paip,

Pembuat pengubah jenis kering

Kebocoran minyak di posisi penywelding elektrik


PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Ungkapan jam digunakan untuk menunjukkan perbezaan fasa korelasi bagi tekanan kerja garis sisi kedua. Fasor tekanan kerja garis sisi utama digunakan sebagai tangan minit, jari tetap pada pukul , dan fasor tekanan fasa sisi kedua digunakan sebagai tangan kedua.

Kehilangan besi pengubah termasuk dua tahap. Pertama adalah kehilangan histeresis yang diperkenalkan oleh pembuat pengubah. Apabila litar AC berdasarkan pengubah, mengikut garis induksi magnetik inti ferrit pengubah, orientasinya dan perubahan saiz dengan perubahan, yang mempromosikan struktur molekul dalaman inti ferrit untuk berinteraksi satu sama lain, dan kemudian kehilangan sebahagian tenaga elektromagnetik, iaitu kehilangan histeresis. Yang lain adalah kehilangan vortex apabila pengubah berfungsi.

Analisis kesalahan biasa pengubah tenggelam minyak:

Laporan pemeriksaan kualitiAlasan utama untuk kebocoran minyak adalah bahawa terdapat cacat dalam bahagian besi yang diletakkan

[UNK][UNK]“ Yn[UNK]d” Di antara mereka, menunjukkan bahawa apabila fasor tegangan kerja garis sisi utama,PailinPengenalan struktur pengubah tenggelam minyak,PailinPengubah 220 kV, sebagai tangan minit, fasor tegangan fasa sisi kedua adalah pada jam . iaitu, tekanan fasa UAB di sisi sekunder tertinggal darjah di belakang tekanan operasi garis utama uab (atau darjah di hadapan).

Operasi pengubah tenggelam minyak


PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah



Kerosakan pemburukan pengisihan inti pengubah

Servis jujurKawalan salib-seksyen bagi pemalam input dan kuasa output pengubah mesti sesuai dengan persediaan saiz semasa mereka; Ia sepatutnya dilengkapi mengikut intensiti semasa -A / Min.

Pembuat pengubah akan memperkenalkan efisiensi pengubah kepada anda

Penjagaan dan kerosakan pengisihan yang tidak berhati-hati

PailinDalam keseluruhan proses penghantaran tenaga elektromagnetik dalam sistem bekalan kuasa, ia pasti akan menyebabkan kehilangan tenaga dan kuasa output. Apabila mengangkut kuasa output yang sama, kehilangan tenaga adalah secara bertentangan dengan tenaga, dan kehilangan tenaga output adalah bertentangan dengan meter kuasa dua tenaga. Pengubah digunakan untuk meningkatkan tenaga dan mengurangkan kerosakan penutup.

Minyak dalam mesin dan peralatan tangki penyimpanan minyak secara umum akan berdiri selama jam sebelum mengambil sampel; Apabila mengambil sampel pada pengubah kuasa dalam operasi, ia tidak perlu diam.

Pengurangan getaran lembaran peranti mendarat memecahkan masalah pengubahsuaian sambungan keras tetap antara lembaran tembaga peranti mendarat dan pengubah jenis kering. Oscilasi asal pengubah jenis kering akan dihantar ke logam dalam beton oleh kekacauan dan menyebabkan bunyi frekuensi rendah. Oleh itu, ia juga perlu diubah untuk menghasilkan sambungan fleksibel.

PailinMaklumat produk lain
  • ZefatPenukar jenis kering scb14Mempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri

    ZefatPenukar jenis kering scb14Mempercepat pembinaan tali pinggang ekonomi industri

  • TruvaPlatform angkat hidraulik manualMengkaji kecenderungan kegagalan

    TruvaPlatform angkat hidraulik manualMengkaji kecenderungan kegagalan

  • TruvaJembatan naik bimbitHarga meningkat

    TruvaJembatan naik bimbitHarga meningkat

  • ParisRampa Lantai MudahApakah kaedah pengiraan daya galas

    ParisRampa Lantai MudahApakah kaedah pengiraan daya galas

  • ParisLift gunting bergerak sepenuhnyaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

    ParisLift gunting bergerak sepenuhnyaMasalah apa yang harus diberi perhatian pada musim ini

  • ParisLif dalam rumah kecilTeknologi pengeluaran utama

    ParisLif dalam rumah kecilTeknologi pengeluaran utama

  • GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

    GederaPenukar jenis kering seri SCDatang dan bawa anda memahami ciri prestasi dan skop aplikasi

  • DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

    DebrecenPlatform angkat hidraulik mengangkat lif kargoGunakan dalam jentera hidraulik

  • segera:Peringatan: Maklumat PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah memberi anda PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah oleh syarikat kami, perkhidmatan PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah. PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di PailinPenukar jenis kering kuasa 1000 KVAPengenalan kepada kemahiran pemilihan kaedah kerja rumah, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!